RABARBER-BUUUUULE

HolaBandola!

Idag har jag varit i stan. Druckit kaffe på Espresso House och uträttat iallafall ett ärende jag
hade.. :) Sedan har mami faktiskt varit hemma hos mig&J och vi har bakat rabarberbullar och
lagat mat tillsammans, (mamma är grym på sånt) och så grillade vi när Älsk kom hem från work, :)
(Han fick se till att få fart på elden) Sånt vågar sig inte jag eller min lilla mami oss på.. woops så
kanske allt brinner istället för bara the meeeaat, om lilla Ella står med tändvätskan...haha.. Nee, så
det fick Älsk sköta. Men det har varit så mysigt idag, med lilla mamma. Eftersom vi inte träffas så
himlans mycket annars, så var det hur bra som helst idag !



Puss /ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0