POPPADE POPCORN


Popcorn-dags !
Sitter och väntar på Älsk och har skittråkigt. Haha, fan vad positiv jag lät där.. Nä, men ibland så har man ju bara sånna dagar som är tråkiga. Idag var en sån dag för mig. Jag har nämligen storstädat HELA dagen. Alltså verkligen djuprengöring. Haha.

För er som inte flyttat hemifrån än, så är det sånt som tydligen behövs göras ibland, har jag upptäckt. Haha, det enda jag städade hemma var mitt rum, och då behövde jag inte ens dammsuga, utan bara hålla ordning i princip. (Bortskämd? Jag vet inte.. Lat? hm njaaa.. haha) Men nu är det andra bullar.

Jag skurade hela badrummet och toan (blä) och dammsög alla golv och lister (noga !) och så skakade jag alla sängkläder och bäddade rent och dammsög madradssen tillochmed.. (haha) Jag har hållit på hela dagen. Satte mig precis och kände renheten runt mig och ömheten i kroppen... Blä, Städa damm och smuts är verkligen tråkigast i världen.

Men snart kommer Älsk och då blir allt underbart very good igen :)

Ha det bra Söta ! Puss /ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0