Citroner hej

Hej Hej svej.

Fartfylld dag. Inte en lugn stund. Förutom när jag satt på bussen till jobbet. Kom precis hem från alla små söta sprattelgubbar- och gummor. Det var inte så lång arbetsdag idag (13.00-16.00), men helt lagom om man frågar mig :) En arbetsdag borde inte vara 8 timmar. (8 1/2 med lunchen inräknad + restid till och från jobbet.) Kan ju bli upp mot 10-11 timmar /dag. Nä, en arbetsdag borde vara högst 6 timmar. Det är lagom. Då hinner man med att ha ett liv också ;) haha... Ja ja, hoppas ni haft en bra dag med sol och värme. Själv hade jag lite svårt att bestämma om det var shorts-väder eller inte.

image1078 

Nu sitter jag med mina ugg's (dem är på över allt, (men inte alltid) - inne, ute, på stan, i solstolen, när jag bloggar, när jag hänger tvätt och när jag är ute och går.....) och äter citron !

image1079

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0