VAD MYCKET FOLK !!!

Det blev mer än bara fika på stan...
Jag och Emelie drack varsin cappuccino/latte på Evas Paley. Vi satt där ett par timmar. Sedan blev vi väääldigt sugna på att gå till Spritluckan. :D Hi Hi. Det gjorde vi... Haha ;)

Vid tolv-snåret kommer vi dit. Puuuh, Jag har AAAALDRIG sett så lång kö till Park Lane någonsin. Och på en söndag också! Men vi tog VIP-kön. Göött. Bara 10 minuters väntan i snöyran! (Istället för 2 timmar, som det hade tagit i vanliga kön!!!) Det var väl för att alla är lediga imorgon. Annars är ju Luckan bara för krogfolket typ. Men det var sjuuukt mycket folk i kväll.

Jag och Emelie körde nykter kväll. (Första gången?) Haha. Skönt. (Guu vad bra jag mår nu - Pigg) Vi vart ju lite höga där på vårt coffie. Det räckte... ;)

Men vi hade huuuuur sjukt kul som helst. Träffade Sara och Anna också och en miljard andra människor. Det var nästan fööör mycket folk.. Hum.. Kan det vara det? :)

Men jag skall ta mig tiden att dela med mig av festligheterna imorgon. Bilder kommer då! Orkar inte nu. Vill sova! Vill vakna tidigt! Och då måste jag somna nu bums. Så jag inte sover till ett och sover bort heeela dagen.. ;)

image577

GOD NATT ! (God morgon, för vissa..)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0