Rockstar-saturday

Nu har jag precis (efter en timmas busstur) kommit hem (till Guldheden). Ibland säger jag hem och menar hos mamma och mig, och ibland menar jag hos Johannes och mig. Men nu sitter jag iaf hemma hos mami och målar nagarna på tossningarna.. ;)  Haha. Och med papiljotter i huvudet. Det var år och dar sedan jag hade det. Och så lyssnar jag på Nickelback, Rockstar. Asbra ju. Jag har aldrig hört en enda låt med dem tror jag, eller jo, kanske nån, men dem är ju inte bra alls, men den här var rätt ok. Laddede precis ner Lazee med Rock away också. Jag brukar verkligen inte gilla sådana låtar, men jag vet inte. Något var det som gjorde att jag laddade ner den iallafall.. :D

Jag tror jag måste vila en liten stund, innan jag skall kila iväg. Eller iallafall dricka elva koppar kaffe. Haha. För jag måste fixa iordning mig också. Skall ju jobba om två timmar. Nåt värdinne-jobb. Fast vi skall inte vara på Stars n' bars förrän klockan 23.00 tror jag, men vi skall tydligen mötas vid åtta anyway. (Hoppas jag kan bli hämtad !) :D Tråkigt att åka spårvagn själv. haha :) Nee, nu måste jag fixa iordning lite.


-Trevlig kväll & natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0