Redan onsdag

image573
                                                          
Sitter på jobbet igen. Sorry att jag inte skrev ett enda ord igår. Hade sån jädrans huvudvärk. Jag hade så ont att jag inte ens kunde äta. är det illa. Så jag somnade, i princip när vi kom hem från jobbet och Willys.

Men det är sjukt att det redan är onsdag. Och onsdagsfika. Snart är det ju helg igen! :) Gött! Idag skall jag på stan med moster. Hon är i Gbg den här veckan. Och så kommer en kompis från Jönköping tydligen till Gbg över dagen idag också, om jag har förstått det hela rätt.. ;) Haha. Så skall jag träffa Emelie ikväll också, och gå till gymmet. OJ OJ, Hur skall jag hinna allt? :D

Hörs later. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0