Lördag morning

Frukosten på sängen är uppäten. Chokladen också. ;) För vissa är det fortfarande tidigt, för att vara lördag. Men inte för mig. Jag har varit vaken länge, men det gör inget. :D  För jag blev väckt av världens Sötaste. Han skulle tydligen träna tidigt idag (09.30) Men detta har medfört att jag är lite trötter, så jag kommer säkert somna vilken sekund som helst. Haha ;) Men medan Älskling är på nån fotbolls-grej till klockan tre, så skall jag själv idag bara ligga och mysa framför tv:n med choklad och kanske en pan-pizza. Och massa kaffe, för jag skall nämligen jobba ikväll, på Stars n' bars. Från 20.00 till klubbarna stänger.. Så jag måste hålla mig vaken och pigg. Som en mört.


Igår blev det rätt sent. Jag och J vara hos några kompisar. Åt tacos och drack några öl. Jätte trevligt, (fastän vi missade Så skall det låta)...Haha ;) Har aldrig sett på det, men jag skall börja göra det i år tänkte jag. 
 

Hörs igen om ett tag. Nu måste jag blunda lite. Vila ögonen bara. Inte sova.. ;)


image244

Kommentarer
Anonym

barbamamma =) hihi

2008-03-02 @ 13:38:22
http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0