KOM IHÅG!

Okej. Imorgon fyller Jossan år. Jag måste komma ihåg att ringa å gratta å sjunga (Sjunga?) :D Är värdelös på att komma ihåg födelsedagar. Alltså, jag vet oftast när de fyller år, vilket datum och så, men sedan vet jag sällan vilket datum det egentligen är, och så vips är det 7 mars för jag har ingen koll. Sedan kan det vara så (som den här gången) att jag kommer ihåg det, men så skall jag bara göra någonting, ex: "a jag ringer när jag kommer hem från jobbet..."  och så tänker jag inte på det när jag kommer hem. Så typiskt. Haha.

Nu har jag precis käkat god, super-god lunch. Jag kunde inte bestämma mig i morse, vad jag skulle ta med mig, så jag tog med mig allt. Så det var en härlig blandning av gotti. Mumsa! Hm undrar om jag skall träna idag? Nää, boring. Skall börja cykla ibland till jobbet istället, tänkte jag. Guu vad smart!  Det tar ju säker 30 minuter. Precis lagom. Fast de första gångerna kommer nog ta en aaaaaning längre tid. Jag kommer ju åka vilse på en gång. Haha. Katastrof. Jag fick en vägbeskrivning och jag fattade....ingenting. Haha. Det här kommer gå bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0