MIDSOMMAR

God morgon !
Vaknade precis av att en Älsk väckte mig, så jag skall snart gå ner och  få i mig lite i magen :)

Igår hade jag och Johannes en riktig slapp onyttig dag hela dagen. Vi låg bara i sängen och kollade på tv, åt chips, chokladbollar, choklad, och godis och lite kycklingsallad och pannkakor.. Haha. Snacka om att behöva springa sjuttioåtta mil efter det... Men det var gott. På kvällen drog vi ändå oss upp ur värmen och stack till Korven och Malin. Satt där hela kvällen med några öl, monopol och kortspel. Supermysigt.

Ingen missade väl att det var midsommar häromdagen. - Sill, färskpotatis, jordgubbar och grillning... Eller? ;)
Jag däremot hoppade över sillen. Det är något som jag bara inte kan få i mig. Hua. Men först var det midsommarlunch med Johannes familia. Vädret va ju som vanligt midsommarväder brukar vara, fast vi klarade oss undan regnet faktiskt, ;) På kvällen vart det grilla grillspett och umgås hos några vänner och där var det fullt hus. Men hur trevligt som helst där på inglasade verandan och med ett grillspett i handen :D

Här är det några som dansar. Är det små grodorna tro?
Och vädret ser lite ostadigt ut...
Men jag skulle ändå ha midsommarklänningen på. ;)

Och grillspett. Är inte det bland det godaste?!


PussPuss på er alla /Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0