KJOL

HejA !
Idag har jag gjort en del av det som stod på min Att-göra-lista.. Har ringt några av de viktiga samtalen, har fixat ordning här hemma, har vart i stan, eller nja, jag kom inte riktigt fram ända till stan, men jag hittade en jättekul affär, som jag aldrig vart i. Köpte två kjolar. En blommig och en med stjärnor.. :D Sedan hann jag inte mer, för jag var tvungen att rusa för att möta Älski. Och vi höll på att blåsa bort. Det har kommit en orkan till Göteborg tror jag.. haha..
Imon skall jag jobba hela dagen och nu skall jag äta mina små pannkakor, sy en klänning och vänta på Älsk som inte kommer hem förrän efter Sverige-matchen...


Älsk med The manly girl's bag...? ;)

Köpte bara dessa två kjolarna idag + nagellacksborttagning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0