Dagen idag!

Min dag började med att klockan ringde. Ovanligt. Inte. Haha ;) Älsk skulle skjutsa mig till stan innan han började jobbet. :D Egentligen en aning onödigt kanske, med tanke på att han börjar jobba vid halv nio och affärerna inte öppnar förrän klockan tio... Men det var bara bra. Då hann jag ha en-och-en-halv-timma bara för mig själv med frukost på Espresso House - Det vanliga - Grov scones, Latte och Färskpressad apelsinjuice. :D

Sedan rusade jag runt i stan för att uträtta de små ärenden jag hade, för jag hade inte så mycket tid tills Älsk skulle hämta mig igen. Haha. Vi skulle nämligen lämna in hans TV på lagning. Och så har vi vart i en mängd olika möbelbutiker - så som Mio, EuropaMöbler, Chilli och IKEA. STackarn, jag släpade med honom tills han inte orkade mer. :D haha, Men jag var överlycklig. Vi märkte att vi gillade ungefär samma saker (tur), och vi hittade soffa, Tv-bänk och soffbord :D

Jag har köpt ett duschdraperi-jippihej :D Rosa ! :D


Hoppas ni får en trevlig kväll !

/Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0