Godmorgon Bloggen!

Godmorgon Bloggen!
Lite dålig i uppdateringen sista dagarna. Men jag har inte haft datorn med mig hemma i stan. Lämnade den hos J. Men nu är jag tillbaka hos min Älskboll. Och vi skall snart ut och till hans föräldrar och hjälpa dem att måla deras hus. Och sola lite :) Har vart ute vid havet med Em de två senaste dagarna. Och det var loooveely.



I lördags efter beachen, var det först sitta ett tag på balkongen och sedan full fart att fixa ordning oss. Jag och Em skulle till några vänner för lite förfest, spel och prat. Jätte trevligt. Träffade massa människor som jag inte träffat på megalänge. Alldeles för länge. Sedan ville de till RioRio. Hade aldrig vart där förut, så jag tänkte att det är ju värt att testa. Men inget för mig kan jag säga. Jag och Em stack till Lounge istället. Mycket bättre. :)

                                                                                            Emelie & Jag, RioRio


                                                    Vi fick en främling att göra "minen" också...



                                                                                          Em & Jag, Lounge(s)


                                                                                 Vi tröttnar aldrig på "minen"


Nu måste jag skynda mig, Älsk väntar och vi skall ut to the sun. :D
//Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0