SLÄKT-INVASION

HEJ HEJ BLOGGEN!
Nu är hela Johannes släkt på besök ute på Björkö. Eller rättare sagt halva hans släkt, men det är måååånga. Och hans påhittiga moder jord planerade såklart en heldag häromdagen. Vi blev indelade i två lag, och gjorde olika sortes tävlingar hela dagen, fikade och åt grillat.
Och en av tävlingarna bestod av att alla fick två plastmuggar, som satt fast i ett snöre och med två små hål i varje. Dem satte man över huvudet, framför ögonen och, jag skojar inte, man såg typ ingenting, bara lite åt sidorna. Och med dem skulle vi springa och spela fotboll. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag gick som en mumie, och alla såg så roliga ut och ni skulle sett så fort någon fick bollen och skulle sparka, så tog dem verkligen i, men missade hela tiden. HAHA. I die. Sparkade allt vad dem hade i luften alltså... :D
OOHJ Det va kul..


Puss
//Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0