HELDAG IGÅR OCH IDAG

HEJ HÅ BLOGGEN !
                                     
Längesedan. Men jag har haft fullt upp. Min mami kom ut jättetidigt igår till mig och J. Hon kom nästan och väckte oss ;) Hihi.

Hon skulle för första gången få möta Johannes föräldrar och bröder. Pirrigt och roligt. Så jag och mami har umgåtts hela gårdagen och så åkte hon hem för en stund sedan.

Vi promenerade och var nere och fikade hos Johannes mamsi & papsi. Det gick suveränt. Vad annars hade man förväntat sig.. Fast det var ändå första gången hon träffade dem och det har ändå gått snart 8 månader sedan vi blev tillsammans.

Sedan åt vi jättegod middag tillsammans allihopa, som hans ursöta farmor lagat. Hon är så rolig. :D Sedan bestämde J att allesammans skulle ner och festa och umgås på ett ställe nere vid vattnet, fram till småtimmarna. Och att mami skulle nana över hos vårat efter det. Stackars lilla mami var nog alldeles slut när klockan slog fyra och vi äntligen kunde blunda och snussa och snarka. :)

Men allt har varit jätte trevligt. Idag har vi vart på stranden hela dagen och solat, och käkat lunch innan mamma skulle vidare. Närmare bestämt Varberg. Skulle vart kul att hänga med dit. Men jag har bara sovit sedan klockan halv fyra. Har bara vart och köpt en Daimstrut som jag glufsade i mig. Kände mig lite hungrig efter nanandet. 
                                           
Ha det bra. Nu väntar jag på att min Älskling skall komma hem från träningen och pussa på mig.

//Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0