Fredag

Mm mamis thai-mat är precis uppäten (+en banan också) och ligger gött i magen. Haha. Åå så soligt väder idag också. Looooovely. Äntligen dags för vår. Fast det finns ju en nackadel: MÅSAR! Jag som hatar måsar, och speciellt sedan,, när de blir helt galna, och störtdyker ner på en.. när de har ungar. Haha, och såklart ligger jobbet vid värsta mås-paradiset, haha, nä men ganska nära vattnet, och jag har märkt att måsar gillar västkusten... :( Haha.. Och så såg jag första flugan för i år. Igår. Den satte sig på Johannes sko. Haha. (jag o min humor).. Men det är också en sak som jag måste gå i terapi för, att lära mig att småkryp inte är något att va rädd för. Fast det är egentligen inte så att jag är rädd för dem.. Utan jag tycker dem är så äckliga, så hela min kropp ryser och jag blir helt stel och får nästan kväljningar. Jätte jobbigt. Om jag exempelvis ser en spindel, så känns det som att det istället är 1000 st mig. Huuh. Men då är det ju himla tur att man inte bor i en myrstack. :D Haha.

-Puss & Hörs

Kommentarer
lovisa

ha en trevlig fredag!!

2008-02-29 @ 13:02:49
http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0