SHOPPING FOR ME

Några julklappar jag köpte till mig själv:


Lee Stafford Torrshampoo, I.d Bare minerals-kit, Rosa vattenflaska, Timer från Muji, Helena Rubinstein Concealer

Randig oversize-tröja, Tradera.
Rosa rutig skjorta, Tradera. Randig tröja, H&M. Rutig oversize-skjorta, Åhléns herravd. Mörkblå klänning/linne, H&M. Ankelboots, H&M.


Idag börjar jag klockan 14.30. Skall nog bara ta det lugnt fram till dess. Kanske köpa några till julklappar, kanske fota lite, kanske skriva om mitt cv lite, kanske äta lussebullar.. Ja, jag får se vart dagen bär av. Slutar klockan 20.05 iallafall och då blir det..? Hemma-kväll? Stan-kväll? Kompis-kväll? Party-kväll? Ja, jag får se vart kvällen bär av. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0