VEM KAN MED ATT STJÄLA?

Jag hade verkligen sån osis igår.


Det började jättebra. Slutade jobbet strax efter tio, så jag hade sällskap med en arbetskamrat, nästan ända ut till färjan. (lyx) Jag mötte upp Johannes och hans familj och så gick vi alla ner till en Seaside (en krog/bar/restaurang). Det var detta som kallas bartömning igårkväll. Massa människor, och så känner man ju hälften, och det gör ju allt ännu skojigare. Iallafall, både jag och Johannes hade the best time ever. Trevligare än på länge. Jag älskar honom så.

Till det osis-iga. Någon snodde min mobil. Så himla tråkigt. Jag får kanske skylla mig själv, för jag glömde den i jackfickan, och jackan hängde jag obevakad. Blaaäähh. Jag skiter faktiskt i själva mobilen, men alla nummer! Och alla söta sms! Och alla mina bilder, privata bilder lixom! Jajaa. Så blir det ibland. Men det är lite surt.


Här är iallafall ett par bilder från gårdagen:


Jonathan & Jag

Älskling och Jag


?


Nu skall jag återgå till Grinchen, och få i mig något, så magen blir glad. Det ligger nämligen bara en lussebulle och en skiva vörtbröd där i.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0