GO GO GO TODAY


Nu skall jag nog kila ner till stan snart. Lämna nycklar till Johannes (han jobbar numera också i Nordstan) , köpa de sista julklapparna och sedan gå till jobbet. Jag har min nya rosa-rutiga skjorta på mig och min nya bh som mamma tvingade mig att köpa inför Åhléns-jobbet, en sån där som inte syns alls. Det är nu den bästa jag någonsin köpt, för jag köpte den där personalen kan sin sak, på Change. (Aldrig H&M igen) Det visade sig att jag aldrig köpt rätt storlek ever. i 7 år har jag köpt helt fel. 7 år! Hallå! De senaste åren har jag alltid köpt 75 C. Det visade sig att jag att jag hade 65 G ! What? Jag köpte inte ens 65 första gången... Jaja, Later..


Kommentarer
Victoria

Hej :)

Missa inte chansen att beställa skor/kläder från GoJane superbilligt via mig!! Läs mer i min blogg.

2008-12-19 @ 23:29:14
http://sohodoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0