NEW YEAR, NEW GOALS

God morgon Nyårsafton! Ja, om några timmar från nu, så är det nytt år. Då 99 % av den svenska befolkningen avger nyårslöften som är omöjliga att hålla, då var nionde människa säger hur mycket bättre det nya året skall bli och att det här, det skall bli en ny start! Ja, vad skall man säga. 2008 har varit ett av dem bästa åren, enbart för att jag har haft Johannes hela året. Annars har det inte vart något att hurra för. Inget jobb och ingen Johanna. Så jag skall vara en av dessa 99%. 2009 skall bli ännu bättre än 2008! Och ni vet väl att det bara är man själv som kan se till att det blir så! Om man har mål och en vilja så klarar man av precis det man vill. Så jag skall spendera dagen (förutom att städa, hjälpa till med nyårsmiddagen, bestämma nyårsklänning) med att skriva upp vad jag har för nya mål som jag skall sträva efter. HAPPY NEW YEAR KIDS!

Jag fick ett par supersöta/snygga/mysiga handledsvärmare av Johannes mamma i julklapp. Jag använder dem varje dag, och de är perfekta när man kör bil! Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0