GÖTEBORGS UNIVERSITET?

Idag har jag vart uppe sedan 8.30, och jag var utanför Göteborgs Universitet 9.30. Idag tog jag verkligen tag i massor av grejer som jag har skjutit upp i evigheter. Jag var bland annat hos en studievägledare för att få råd, tips och info om utbildningar, kurser och program, vad som passar mig och vad som finns att väja överhuvudtaget. Vet ni? Det finns miljoner kurser! Vad svårt. Men plugga på heltid får jag nog skjuta upp i minst ett år iallafall. Not ready! Yet...

Idag har jag gjort en massa nödvändiga saker. Men jag behövde också hitta en present till en liten vän som fyllde år idag. Och så hann jag käka lunch på Avenyn med mami - Jättegod salladsbuffé. Jag proppade i mig. Mums.

Svårt sedan att cykla hem bara. Hade köpt en blomma som var hur lång som helst. Den hade jag tvärs över cykelstyret. Nu på kvällskvisten var jag och käkade tårta. (Ännu mer tårta, tar det aldrig slut?). Nu skall jag nog sussa. För imorgon har jag massa papperarbete att ta itu med och samtal att ringa. Jopp, jag har det för en gångs skull. Massa papper jag fått idag som måste göras klart. Och idag prioriterade jag tårta före papper och telefonsamtal. ;)



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0