JOBBA ÄR EN FEST


HEJ HEJ

Det blev inte att festa ikväll. Och inte imon heller. Jag skall jobba för dem som festar istället. Servera öl och annan alkoholhaltig dryck. Måste kolla upp hur bussarna går. Men nu skall jag handla hem lite mat. För det är T O M T i kylen/skafferiet/frysen. Nä, men det verkar nästan som att mami inte behöver handla något när jag nästan aldrig är hemma längre. haha. 

Jag skall skriva en lista (I'm a dork, I know) på roliga saker som jag och Älsk kan hitta på under höstens helger. Äventyr, weekendresor, dagsutflykter osv. Får se vad som hamnar på den listan. Jag har några bra ideér i huvudet redan nu.

Ha det bra. Nu måste jag sätta igång för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0