TODAY, TOMORROW, YESTERDAY

En cykel. Är inte det bästa färdmedlet som finns? (Om man inte skall till Australien eller nåt då..)
Idag cyklade jag ner till stan en sväng. Införskaffade mig en kappa och en kofta, båda från Zara. Kan lägga in några bilder senare. Men fjuuuhh vad trött jag är efter den cykelrundan och alla dessa uppförsbackar, och svettig vart jag också. Duscha - JA TACK !

Igår var jag och kära Joh på stan hela da'n.. Åt det godaste som finns - thaimat. Johanna fick shoppat lite swedish-prylar. Och jag lite mer inredning. Kan inte få nog. Gaaahh. Haha ;)

Imorgon blir det att fixxa massa grejer inför lördagen. Då jag skall ha lite tårt-ätande / smått-och-gott / vin&öl / mys / fest ?... Återstår att se... Vad kommer ske? Jag fyller iallafall 20 på måndag. That's why :D woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0