TREND: HÖST 2008


Jag kan inte fatta att det redan snart är dags att utöka garderoben med  höstkläder.
Vill köpa Sommar, Sommar, Sommar !



Jag har funderat mycket på vad jag vill hålla på med i framtiden. Om jag vill arbeta med mode, design och kläder? Om jag då vill sy och designa själv, eller om det bara skall finnas runt mig. Eller om allt detta designintresse bara skall vara fritids-syssla. Tankarna forsar runt.
Men jag vill ha det i mitt liv, för I love it. Jag vill ha catwalkarna runt mig, vara i den atmosfären - gå på modevisningar. Se dessa underbara modeller och tygskapelser. Jag tror faktiskt inte att jag själv vill designa och sy på heltid i framtiden, utan bara göra något inom mode-yrket. Jag fvill vara med och se dessa underbara visningar i Milano, Paris, New York...

KISSKISS
/Ell




Photos: From ELLE nr9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0