PLAN ONE

HALLÅ BLOGGEN !

Kom precis hem från Johannes. Och fundear på att ta en trip till stan, (inte till Östra station). Jag skall köpa handduk, krukor, blommor och kuddar. (Guuu, det låter som att jag är 100 years old, haha) Eller så stannar jag bara inne och färgar håret. Har köpt  en toning för första gången i mitt liv. Har ju alltid bara kört med olika blonderingsfärger. Alltid lika spännande när man testar nytt. ;) Det kan bli hur som helst. (Men jag hoppas på lite mörkare än blond men ljusare än brun) Haha. Krångligt !

Ikväll blir det party på Parkan. Det öppnade igår igen, efter en månads sommarstängt. Så nu skall vi ut och festa. Men jag skall försöka ta det räääätt lugnt, för imon skall jag och Älsk till MIO och beställa tv-bänk, och vitrinskåp som vi såg igår. :) We are so happy ! :D


Och eftersom jag vet att Johannas kära moder läser min blogg :D så kan jag förvarna henne att jag kanske ringer och frågar om hennes supergoda tårtrecept. :) (Fast det kanske är hemligt?) Jag fyller ju 20 om ungefär en vecka ;) WOHO. Johanna själv kommer, by the way, till Göteborg på tisdag, och stannar en hel vecka denna gången :) ..För att fira mig? Sweet.

Love /Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0