JAG KAN INTE FATTA DET...

Jag kan inte fatta att JAG har världens bästa pojkvän..



Idag har min dag varit en deppig dag. Efter att jag kommit hem efter stan, så hade jag massa dötid. Då började tänka och fundera. Tänka på jobb och mitt liv, och fundera på framtiden och vad jag vill göra nu och då. Det är fan helt sjukt vad det tär på en när man inte har något jobb och inte får något jobb heller. Varför föddes jag inte med silversked i mun eller nåt? Nä, visst skall man kämpa och jobba sig till sin success. Men just nu, när man inte vet hur eller var man skall börja så känns det så tungt.

Och som tur är så har jag världens bästa och underbaraste pojkvän som får mig på bättre humör på en gång.
I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0