Vad skall jag köpa?

GOD MORGON...
...alla fredagsälskare! Jag är pigg som vanligt, uppe med tuppen, frukosten i magen och har en heeel lång lovely fredag framför mig. Tänkte baka frallor...?

image679

Imorgon skall det firas! Sara fyller år. Eller hon fyller inte imon, utan i tisdags (Grattis) så här skall firas. 20 år! Skepp o hoj. Måste in till stan och leta lite present. Hm, Vad kan passa Sara? Vad kan passa när man fyller 20? Är det en ålder då man ändå kan börja köpa vuxengrejer i present? (Å nu menar jag inte sexleksaker eller så..haha) utan mer saker för livet, flytta hemifrån-saker, fina saker, saker som man behöver, kanske inte nu, men i framtiden? Jag vet inte... Eller räcker det med att hitta något som man tycker just passar den personen? Hitta något orginellt. Att man bara går på personligheten? Det tycker ju jag är det allra bästa. Men det är svårt det där med just 20 år. Jämnt och allt! Får se. Tänk tänk tänk.

image680

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0