SOLA

Hej alla mina små Griseknoar. Lunchen är uppäten - jättesupergod wok med ris, wokgrönsaker, räkor, curry.. som Älskling gjorde igår då jag kom hem från stan till Restaurang a'la Andreasson. Han hade dukat upp på altanen. So sweet. Annrs har jag spenderat förmiddagen ute i solen. För just nu är det synd om mina stackars bleka ben..

image888image895

         Men nu skall jag ut och promenixa ner till hamnen, köpa glass?, sitta ett tag i solen, och handla på vägen hem.. :) Bröd i olika former måste inhandlas - Mjukt bröd, hårt bröd och brödingredienser. Jag är inte riktigt säker på hur man gör frallor.. Men det kanske klarnar under min promenix. (Tvivlar på det ;) haha)
HejHej sålänge. SOLA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0