Shoes are a girl's best friend

image884

Jag behöver verkligen köpa nya skor. Eller jag vill köpa nya skor, rättare sagt. ;) Behöver, var nog inte rätt ord.. ;) Hi hi. Men jag vill köpa lite nya klackar och pumps. Det finns så många snygga. Fast först och främst behöver jag ett par svarta enkla klackar - Pumps med stängd eller öppen tå.. Hade ju hittat ett par på internet. En butik i USA. Men vågar man beställa från USA? Låter ju så billigt, men så har man säkert osis med tull och skatt osv... Man har ju ingen riktig koll vad slutsumman blir.. Eller? Och så vill jag ha ett par vita, ett par rosa och ett par nätta, som visar nästan hela foten. Sedan skulle det inte sitta fel med ett par knallgula och ett par knallgröna.. :D Var kan man hitta ett par snygga knallgula pumps med öppen tå?
Skorna nedan är från forever21, Bianco, Gucci, Asos, Guess och ebay.




Lovisa Burfitt

Kommentarer
Evis

Tull eller inte är uppenbarligen någon slags slump. Jga brukar beställa strumpor (både tjockare och typ stay-ups) från ett ställe som heter SockDreams i USA och av typ 25 beställnignar har de fastnat 3 gånger i tullen. Problemet är egentligen inte tullen, utan att man också måste betala moms och ny frakt från Stockholm, så en beställning på 250 kronor kan få ett påslag på 150. Men i mitt fall har det alltså inte hänt så ofta.

De gröna skorna var fantastiska.

2008-04-28 @ 08:28:34
http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0