Sex and the city-filmen - soon

Vet ni vad jag såg på metro.se igår!? Att Sex and the city-filmen snart har premiär. Äntligen! Den är efterlängtad kan jag säga! Filmen har premiär i USA den 30 maj och Sverigepremiären är den 21 juni. -JIPPIE-JA! :D

image867
Fast någon dör tydligen i filmen..? :(                                                       



Nu ligger både jag och Älskling som två små sjuklingar i soffan och kollar på Vänner.. (Fast han är lite lite lite ynkligare än mig, haha.. så det är jag som tar hand om Bejbi idag..) Guu vad han gnyr.. ;)

Kommentarer
Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-21 @ 10:04:13
http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0