Hemma-fruig

image553
Längesedan man kunde blogga nu. Men äntligen har blogg.se fixat till det..?
Har så mycket ledig tid nu på mina första lediga dagar. Helt sjukt vad mycket man hinner med när man inte jobbar från 8till5. Igår så var jag bara hemma. Skulle vara lite hemma-fruig. Hänga tvätt och diska och laga mat och göra sånt som man måste. Men det blev inte att hänga någon tvätt, för jag visste inte hur man öppnade luckan till tvättmaskinen. Haha. Så den blev inte hängd innan J kom hem. Och mat, vem orkar laga sånt...? ;) Haha.

Idag åkte jag in till stan. Tidigt. Mötte Emelie för frukost på Espresso House. Mumma! Cappuccino, färskpressad apelsinjuice, scones med små burkar med marmelad och philadelphia. Sedan hämtade jag ut min skinnjacka. Min gamla hade gått sönder lite i fodret, så jag fick en helt ny. Gött. :D Ååå sedan hittade jag en sjukt snygg soffa på Chilli. Måste köpa! ;) Haha.

Har haft en helhärlig dag på stan idag. Efter att Emelie åkt till jobbet så blev det en tur till frissan för min del. De slitna hårtopparna är nu gone! :) Så skönt att bara vara för sig själv, göra sånt som man själv gillar och bara gå runt i solen. Love! Tog även en liten sväng förbi IKEA. Köpte lite växter, ljusstakar och bara suktade efter allt man egentligen ville köpa där inne. Hu, som var allt för mycket... ;)

Jag har lagat mat idag! Wok! Inte så svårt. :)
image554

Nu skall jag äta glass. Jag och Älskling köpte en låda daimglass på vägen hem. :D Mumsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0