Happy(-face)

image838
image837

Today I'm happy(-face) :D
Jag vet inte riktigt varför. Men kanske för att allt känns så bra just nu. Älskling kom hem igår kväll, och efter han lämnat sin väska hemma så åkte han direkt hem till mig för att ta hand om mig ;)
Och så mår jag väldigt bra nu. Och så är det fint väder - sol och blå himmel. Och så skall jag slinga håret och ja, allt är så bra. Svårt att förklara why.. :)

Så vad skall man hitta på idag. Ringa och väcka Emelie kanske? Vi hade tänkt kolla One Tree Hill, säsong 5. Så kanske hon kan slinga mitt hår samtidigt... Eller så kanske man skall ner till stan en sväng, när det är så fint väder.. Hm, hm, måste nämligen köpa skor, byxor, tights, kjol och sockar... Oj då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0