Franska café au lait

Jag har varit inne så mycket nu, medan jag varit sjuk. Enda sedan i lördags. Oj. det var inte så länge egentligen. Bara två dagar.. Haha. Känns längre. Jag kände ändå att jag ville ut idag. Solen är ju framme å allt. :D Så vad passar bättre än att ta en promenad? Jag tog och promenixade ner till stan. Slå två flugor i en smäll tänkte jag. Eller tre, rättare sagt. Smart! Promenad, göra några shopping-ärenden ;) och fika med mami. Hon kunde ta en liten rast för att gå och dricka en underbar kopp café au lait med mig, på Franska bageriet precis vid Avenyn. Och så delade vi på den godaste vaniljbullen jag någonsin smakat. Hit kommer jag garanterat gå igen. Gosigt! Vandra längs Avenyn sen, i solen - So lovely! Verkligen! Härligt!

Fick bytt mina skor till ett par i storlek 37 istället. Varför envisas jag alltid med att köpa 36:or? ;) Haha. Och så fick jag tag i en hårinpackning. Som tydligen skall vara kanonbra. Sachajuan. Och så delade de ut gratis Vecko-Revyn, Knasen och BonAqua på stan också. Tacka och ta emot för Revyn. :D Men BonAqua, den är väl ändå inte god heller? Och Knasen, vem/vad är det?

image763


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0