Fotbollsfruar

ÅÅÅÅ sorry att jag inte skrivit på soooo long time. Dumma mig va. Men jag har gjort en heeel del annat.. Hi hi. Jippie. I'm so happy.

Idag åker Älskling till Barcelona. Nåt med fotbollen... Fotbollsläger? Och så såg jag att det är 18 grader och SOL där. I die. Lite avis kanske? Attans. Jag vill med ha sol och värmebölja. :) Så Malin, en av "fotbollsfruarna" ringde idag och frågade om jag skulle med imorgon, och fixa middag, spela spel och dricka champange. Mums. Det är hon och några andra knasbollar som kommit på hela den här ideén med Fotbollsfruar. Vi som är tillsammans med någon i laget, skall ju självklart leva lyx och göra roliga saker tillsammans. Jätte fjantigt egentligen, men huuuur roligt som helst.. :D  Champange är något bland det viktigaste... ;) Haha. Nä, men vi har massa roliga, störda, knasiga planer på gång.

Ha det bäst. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0